Ruilen & retourneren

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Zorg ervoor dat je binnen 14 dagen na ontvangst ons per mail op de hoogte stelt van je retournering. Je kunt je bestelling dan tot 14 dagen na ontvangst van het retourformulier retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor de retourkosten.

* Let op: Als je de bestelling 14 dagen na ontvangst van het retourformulier toestuurt zijn wij niet verplicht om het volledige bedrag te restitueren. 

Is het artikel beschadigd aangekomen? Neem dan eerst even contact met ons op voordat je het retour stuurt. We zoeken samen graag naar een passende oplossing. 

Heeft u een gepersonaliseerd product gekocht? Dan is het niet mogelijk om deze te retourneren. 

EENVOUDIG RETOURNEREN IN 3 SIMPELE STAPPEN

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@bazelaar.com onder vermelding van jouw ordernummer.

Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.